onsdag 13 april 2011

Det här med inredning...

Det här kan vara nåt av det roligaste jag har läst. Dels för att det är sant och dels för att provocera Stina en smula. Kärleksfull provokation såklart.

Jag är måttfullt intresserad av inredning. Jag har vänner som gärna pratar om det hela tiden. Hur orkar ni? När vi kan prata om litteratur och handarbete istället. Men hade det inte varit för dessa vänner hade väl vårt hem bara varit shabby och inte chict. Och litteratur kan jag faktiskt prata med andra om.

Hujedamej

2 kommentarer:

  1. Haha, det var kul! Jag hatar vittrenden som fortfarande råder (ska den aldrig ta slut?). Min syrra däremot har fallit pladask såklart men hon målar faktiskt om de möbler hon har och sliter ner med sandpapper. Varför? De nöts väl ändå tids nog tänker jag. Ja ja, så länge jag får ha färg och mönster är jag glad. :)

    SvaraRadera
  2. Det lustiga är att jag faktiskt håller med Maja!
    Men "vittrenden" hoppas jag håller i sig - länge :)

    Det krävs mer för att provocera mig, L!

    SvaraRadera