fredag 10 september 2010

Fel hade jag

För ett ögonblick glömde jag att frisörsalongen är ett hippt ställe med hippa människor. Fanns inte riktigt läsro med dunkande musik och lysrörsbelysning. Dessutom tog det tre timmar och jag var kissnödig och hungrig hela tiden. Och det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Men det blev bra och inte lika dyrt som jag hade räknat med. Och jag är rysligt uppdaterad i senaste Cosmopolitan, fråga mig vad som helst om höstens trender och Kate Perry och jag kan svaret. Det ni!

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha, jag känner igen mig. Det finns en anledning att det ligger lättlästa blaskor hos frisören. Jag försökte läsa Oksanens Utrensning hos Toni & Guy, det gick inget vidare.

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat klippa mig hos en kompis vilket gör tiden hos frissan till en enda lång fika, fast med hårfärgningsmedelsdoft i näsan. Himla praktiskt.
    Ser fram emot att inspektera resultatet på torsdag!

    SvaraRadera