onsdag 12 maj 2010

The secret is out!

Puh! Äntligen kan jag avslöja vårens största hemlighet, vi gifte oss i lördags! Det är inte okej att bära en sån stor hemlis själv. Men vi lyckades och det var många förvånade och glada miner när bomben briserade i måndags.
Jag sydde klänningen själv, turkos i thaisiden. Blev riktigt bra om man får skryta och det får man. En matchande kuvertväska slängde jag ihop också, jag är bäst på att sy, ibland.
Sen hade jag virkat ett brudpar som stod på bordet och i tårtan. Jag hade även virkat ett fint hårband men då tyckte Jonas att det blev ett hippiebröllop och eftersom jag är en snäll fru, ibland, valde jag att bara sätta en blomma i håret.

Väskan

Brudparet, bruden fick en slöja också
Det riktiga brudparet

Så nu är jag fru. Känns ingen som helst skillnad. Lite coolare bara.

2 kommentarer:

  1. Ni är supersnygga!
    Väskan och det virkade brudparet också.

    SvaraRadera
  2. Åh men vad du är duktig! Och vad fina ni var (är). :)

    SvaraRadera