måndag 19 juli 2010

Super Mario

Min käre man har de senaste veckorna hängivet ägnat sig åt att klå upp Bowser och samla stjärnor i Super Mario Galaxy 2. Själv har jag fastnat på en klurig bana med kvicksand och tycker att det är FÖR SVÅRT! Jag ägnar mig åt det som jag är bra på: vara en stödjande fru och ropa glada hejarop och sy en fin mössa till mannen.



Han blev överraskande glad för sin present (även om man kan tro tvärtom med tanke på bilderna, men det är koncentration han uppvisar). Nu ska jag tydligen sy en Luigi-mössa också. Ska bara klara den där förbaskade banan först.

Mönstret till mössan hittade jag här.

2 kommentarer:

  1. När får du tid till att tillverka alla dessa utomordentliga grejor?? Jag skulle behöva vara tjänstledig i ett halvår eller något för att komma ikapp...

    SvaraRadera
  2. vilken jättetjusig mössa - klär dig verkligen

    svärmor

    SvaraRadera