måndag 28 juni 2010

Midsommar

Ni kanske undrar vad jag gjorde i helgen? Eftersom lille Didrik bestämde sig för att ploppa ut lite för tidigt blev det så att jag och Jonas firade midsommar på tu man hand i Sjöstaden. Vi började med en sill-lunch i loggian. Jag bytte t o m om från bikini, jag har ju lite klass.

Jonas är besvärad av värmen, har fått sol på knät.
Sen kollade vi VM, har glömt vilken match. Jag färdigställde Albin, som ska postas till en liten påg i Halmstad.
Sen stektes det kött och gjordes sallad och chimichurri, argentinsk salsa. Det var smarrigt. Ett gott argentinskt vin slank också ner.
Efter middagen var vi så mätta så vi inte orkade någon efterrätt, B&J, vem behöver jordgubbar?, så efter den andra matchen (kommer inte ihåg vilka som spelade den heller) tog vi en nattpromenad i kvarteret. Stockholm är så fint på varma sommarnätter!

Midsommardagen firades med tjocka släkten som bjöd på middag och båttur till Drottningholm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar