lördag 19 juni 2010

Virktumme

Jag har drabbats av vm i fotbollsstickningens baksida, virktummen! Det innebär en fruktansvärd värk i höger tumme med spridning mot pekfingret, vilket betyder att jag inte kan virka, sms:a, hålla i en bok, surfa. Åh min förvandling till tant har börjat på riktigt. Jag har köpt nån slags kräm mot värk som jag hoppas kickar in snart. Idag får jag titta på prinsessbröllop utan virkning, som en tvättäkta tant.

Igår träffade jag lilla Emmie som verkligen var pytteliten. Hon blev jätteglad för sin kanin som jag har virkat. Tyvärr glömde jag min kamera hos Rebecca så bilder får vänta.

Jag återkommer med fler berättelser om mina krämpor så håll ut!

1 kommentar:

  1. Visst är det underligt att så fort man fyllt 30 blir man skröplig tant. :) Själv har jag ont i rygg och nacke.

    SvaraRadera