tisdag 10 augusti 2010

Överraskning

Jag fick ett mejl med en länk till en blogg igår...
Hej Lisa!


Välkommen till din Hippa! Är du lite förvånad att vi kunde överraska dig så här? Nu har den iallafall startat, din hippa. Den blir lite annorlunda än de tidigare vi har haft. Här nedan följer 4 uppdrag som du skall genomföra. Uppdragen är av olika svårighetsgrad men är sådant som vi vet att du bemästrar. Uppdragen skall vara helt genomförda den 1 november 2010. [...] Du måste iallafall höra av dig här på bloggen på någotvis minst 2 gånger i veckan. Håll ögonen öppna för det kan dyka upp små spratt här under tiden. Vi ses!
Med hälsningar från mina fina flickor, mitt posse från Staffanstorp. Jag blev tårögd, chockad och så himla glad! Uppgifterna var av varierande slag, men jag kommer att ta dem på största allvar. Jag har såklart redan drabbats av prestationsångest och illamående. Det kommer väl inte att gå över förrän i november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar